peNeman Yang sEtia

Sunday, 26 May 2013

sElamAt menEmpUh alAm baRu. . !


Assalamualaikum. . .
n Salam 1 Malaysia. . 

hai. .hai. . hai. . ha. . hari ni adalah hari yang paling memenatkan bg spupu spapat myra. . nak tawu kenapa??yer lah mesti lah pent sebab hari ini ada majlis Akad nikah mak sedara myra. . huhu. . buzy-ii. .

hee. . dari pagi. . memang dah nampak kesibukan di rumah kenduri tu. . tp yang paling kelam-kabu tu lah kan waktu nak ke masjid untuk majlis akad nikah tu yang paling kalu. . maw takny. . yer lah janji pukul 11 am.  .tapi.. kiteorang rombongan pengantin perempuan sampai lambat beberapa minit .. si pengantin lelaki dah sampai lagi awal. . hee~~ tak baik marah-ii yer. . :D

btw. . majlis berjalan dengan lancar bila si pengantin lelaki berjayadengan 1 @ 2 lafaz sahaja. . (myra pun dah lupa)
alhamdulillah. . tapi masih terdengar jugak getaran yang melanda di jiwa kedua-dua mempelai. . haha. . yer lah semua nyh kali pertamakan mesti gabra.  .huhu. . chill sudeyh. . .:D

lepas tamat majlis akad nikah. . semua pulang ke rumah pengantin perempuan untuk majlis makan. . lauk ape yang ade??nk tawu ker??biasa lah orang kampung. . ada ayam masak merh. . gulai ikan masin. . kerabu daun selom. .n ikan goreng. . *maaf pic ta sempat nak ambek. .



haaa.  .acara kemuncak. .  
outdoor snap!!
hee. . yer lah pic ta secantik macam photographer yang hebat-ii dekat luar sana photographer bidan terjun lha ktakan. . hahah 
tapi puas jugak lah nk tengok. huhu. . tak banyak pic yang menjadi. . .
tapi korang nk tengok jugak ker??
okaay-ii myra tunjuk. .. 
tengok dekat bawah. . :)










haa. . cantik x??cantik x??hee. . x bertauliah punye orang. . huhu. . 
ape-ii pun. . .
SELAMAT MENEMPUH ALAM BARU NANA. . :D


tErima kasIh daUn kelaDi. . :)

2 comments:

  1. Selamat pengantin baru..musim knduri kawin skrg nie..tringin plk nk kawin , hehe

    ReplyDelete
    Replies
    1. hee. . tau ta per. . mmg musim kndri. . kn msim ct sek. . :D

      Delete

tinggal kan pesan anda. . :)