peNeman Yang sEtia

Wednesday, 21 January 2015

PERUBAHAN


Assalamualaikum. . .
salam sejahtera. . 
Rasanya dah terlalu tak berupdate dekat sini kan. . 
Terlalu rindu rasanya dengan blogger sekalian serta kawan yang sudi meluangkan baca luahan hati yang tak seberapa ini. . .
:)
Thank a lot. . .

Okkay. . sebenarnya myra banyak nk kongsi cerita dengan korang tapi tak boleh lah nak luahkan semuanya dekat sinikan. . 
nanti apa pulak orang kata . . yer tak??
Banyak yang berlaku akhir-akhir ini dekat dalam hidup myra. . 
yang lama dah bertukar yang baru. . 
senang nak mudahkan cerita lah kan. . .

Dalam kehidupan kita nih satu ja yang perlu kita buat. . yang penting kita rajin. . .tak memilih, . sanggup buat apa saja tak kiralah untuk diri kita sendiri ka atau untuk orang kita sayang. . .

Berusaha tu sangat penting dalam hidup kita. . bukan hanya luah dengan kata-kata, . .tapi  buktikan juga kepada orang sekeliling kita yang kita mampu lakukan. . .yer tak??

Kalau kita boleh buktikan dekat orang sekeliling kita yang kita mampu lakukan apa yang kita cakap orang akan respek kita dan mahu rapat dengan kita. . 
tapi kalau sebaliknya??
kita kena faham sendirilah kan. . . 

Sekarang nih pun myra pun dah cuba buat yang terbaik dalam hidup dengan cuba melepaskan apa yang sedang terjadi walaupun pernah ada perasaan sayang. . tapi terpaksa dilepaskan kerana myra juga inginkan yang terbaik untuk diri myra dan juga keluarga myra. . .

Alhamdulillah sekarang hidup rasa lebih tenang. . .
Tak serabut seperti sebelum-sebelum nih. . . :)

Terima kasih juga kepada sidia yang sanggup menerima myra yang banyk kekurangan dalam diri ini. . .

Jadi kesudahan cerita myra nih. . .biar apa yang kita cuba sampaikan dekat orang kita lakukan. . bukan hanya cakap kosong. . lama-lama orang akan benci. . .sebaliknya ubahlah benci kepada sayang. . :)



tErima kasIh daUn kelaDi. . :)

No comments:

Post a Comment

tinggal kan pesan anda. . :)